Lattekollen

Thursday, September 21, 2006

Nya förutsättningar

Har nu fått klart med ett nytt projekt som börjar 1 oktober ute i en av Stockholms norra förorter, nämligen Sollentuna. Mina möjligheter till lunchlatte recensioner kommer då bli begränsade. Jag tvivlar fördomsfullt på att Stinsen Centrum har något som min lattekräsna publik vill höra om dag efter dag.

Kommer naturligtvis att besöka lite intressanta ställen på helgerna här i Stockholm, men på veckorna får ni nog dras med lite blandat kompott, exempelvis min syn på Malmös latteställen som jag studerade noga i våras och lite övriga latterelaterade ämnen jag har funderingar kring.

Min fru låter hälsa att bästa stället i Stockholms innerstad att kombinera en otymplig barnvagn och en god latte är Espresso House Regeringsgatan. Dr. Albans (gamla?) nattklubb som EH huserar tillsammans med har massor av ytor att parkera barnvagnar på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home